W jaki sposób strona inwestycji może zwiększyć Twoją sprzedaż?

Angażując użytkownika

Atrakcyjne wizualnie i angażujące funkcjonalności powodują, że odbiorcy stają się bardziej skłonni do interakcji i chętniej kontaktują się z biurem sprzedaży.

Dbając o UX

Ułatwienie klientom poznania inwestycji to podstawa. Dlatego zadbamy o ergonomiczną ścieżkę użytkownika, szybkość ładowania strony, jej intuicyjność i czytelność.

Budując wizerunek

Strona pozwala zaprezentować indywidualny charakter inwestycji, spójny z wartościami grupy docelowej. To znacznie skraca ścieżkę konwersji.

Wyszukiwanie

Wieloetapowa graficzna wyszukiwarka 3D mieszkań pozwala użytkownikowi precyzyjnie poznać usytuowanie oglądanych lokali oraz ich możliwości aranżacyjne. Dzięki temu klient może obejrzeć mieszkania, które spełniają jego kryteria i odpowiadają indywidualnym preferencjom.

Interakcja

Stronę wyposażamy w szereg funkcjonalności, których zadaniem jest zachęcenie potencjalnego klienta do interakcji: wysłania zapytania, porównania kilku mieszkań, dodania wybranych lokali do ulubionych, pobrania karty mieszkania lub ponownych odwiedzin strony.

Wizerunek

W ciągu 11 lat doświadczenia marketingowego obserwowaliśmy jak budowanie marki inwestycji zwiększało korzyści wizerunkowe dewelopera. Profesjonalna prezentacja nieruchomości online to jedno z podstawowych narzędzi PR dla marki inwestora.

Nasi Klienci